Pink Diamond

28 September 2011

:: DAH SAMPAI KUANTAN... ::

Hi..gud morning sume!!!
(macam biasa,ayat pembukaan tu bajet ramai yang nak bace entry aku ni..hihihi..)

Now dah pukul 2am..
Aku kat Kuantan...
Just check in kat Zenith Hotel pukul 12am tadi..sampai agak lambat sebab banyak pulak keje kene setel tadi..
Hotel baru kat Kuantan neh...
Saje la menerai kan....
Not bad la jugak..best..nanti bile sempat aku nak hapdet gambar hotel ni pulak..hehe..

Thanx kat blogger-blogger yang mendoakan kesihatan aku kat entry ini ye...
Suhu badan aku dah okei sikit..;)

Mintak maaf le tak sempat nak bw lagi..
Ada masa free nant aku akan menjengah korang kat sana..sebab aku pun nak tido ni...esok pagi ade event pulak kat Indera Mahkota dengan opis branch..

gudnite!!!!

s i l e  l a  L I K E  e n t r y  n i . . t e r i m a   k a s i h  s u d i  b a c a  d a n  L I K E . .  ^__^

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page