21 September 2011

:: OPEN HAUS LAGIK LEPAS TENGOK PERSANDINGAN DALAM HUJAN ::

Lagi-lagi open house...
Tapi tahun ni tak banyak sangat pegi open house...
Sebab agak busy sikit...

Ni kisah open house hari ahad baru ni..
Lepas pegi tengok persandingan dalam hujan kat Setapak, kitorang pegi pulak makan lemang sambil bersantai kat rumah member akak ni ha...
Ingat nak makan lemang je...
Sampai ke malam rupenye kami di situ..

btw,rendang kak Kat tu sedap..hik3...

p/s : ade sambungan lagi ni..jap g tunggu free sikit sambung..=)

L I K E  L I K E  L I K E . . D A H  B A C A  S I L A  L I K E . . T I M E  K A S I H  B A C E . .


5 comments:

  1. sementara bulan syawal ni masih ada, pergi je lah kak mana open house. hehe. perut pon kenyang kan. ;p

    ReplyDelete
  2. =) meh2 ikut makan free...tadi dpt invitation dr blogger..tp tak dpt attend..sape nak replace..hehehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page