Pink Diamond

12 September 2011

B.E BARU MENJELMA PULAK..

Hari pertame bekeje hari ni dah mendapat berite gembira..
Yeay.!!!!
Senyum lebar sampai kat telinge.... ^________^

Bukak je PC pagi ni terus bukak nuffnang nak tengok adekah 2 BE aku yang masih berjalan telah bertukar menjadi M.E pulak..
Sebab rasenye dah dekat sebulan jugak B.E tu berlegar-legar kat sini...















Wah..legenye....
Tengok 2 ketol B.E masih di tempat lame macam minggu lepas...
Pffttt....---> sambil mengesat peluh kat dahi...

Yang lagi syiokkkkk....
B.E tu bertambah lagi seketoi....
Syukur..syukur....
Syukran incek nuffnang.....Mintak-mintak,bagi la lagi...Aku sentiasa menerimanya dengan hati terbuke..

Nak tau tips B.E ke?? meh tengok kat bawah ni..
TIPS 1
TIPS 2
TIPS 3

p/s : tak sia-sia la aku aku rajin mengumpat incek nuffnang tiap-tiap bulan..hik3....

L  I  K  E  L  I  K  E  L  I  K  E  L  I  K  E  L  I  K  E  L  I  K  E

3 comments:

  1. bestnye...teringin nk merasa.. hehe

    ReplyDelete
  2. wewiitt.

    boleh belanja kite nanti. ;)

    ReplyDelete
  3. weee...bestny~
    bila lar boleh dpt mcm Cik May ni.huhu=.=

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page