15 September 2011

:: TABUNG UNTUK MASA DEPAN ::

Semalam tengok tabung adik kektus ni ha..
Tabung siti kektus made in london ko...
haa..
Aku cakap kat kektus aku pun ade jugak..
Nak tunjuk kat kektus hari ni..
Ehhhhhhhh....bukan nak menunjuk or berlagak okei???
Saje je nak share...
Duit tabung kawen aku..
Tabung aku besarrrr...... --> sambil mendepangkan tangan...
nak tengok?
Hahaha...
Tu la...pakai botol jem strawberi jek...


p/s: agak-agak amount syiling dalam tu cukup tak untuk buat kawen???

S i l a L I K E k a t s i n i. . . T e r i m a k a s i h  s u d i p i c i t L I K E n i . . .


4 comments:

  1. sikit2 lama jadi bukit..!!

    cun awk cun..!!
    xyz4mir.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha..hopefully boleh banyak macam bukit.kih3..

    ReplyDelete
  3. hehehehe..

    dah boleh buat majlis dah ni kak. apa lagi. ;)


    nanti akak kawen, dkite bagi yang algi besar punya tabung ea. buat simpan duit untuk anak2 pulak. :D

    ReplyDelete
  4. betul ni nak bg yg lagi besau?hehe..tuntut kang.. ^^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page