20 September 2011

:: D.I.Y BILE TERPERAP KAT RUMAH ::

Cuti baru-baru ni, aku tak berjalan ke mane-mane pun..
Sebab tunanganku melancong kan...
Habis sume kawan-kawan aku sms ajak jejalan..
Tapi kecewe...
sebab sume orang sibuk jaga kebajikan suami kat rumah..
Sobsobsob.. T____T
Aku pun cari keje nak buat sepanjang hari jumaat dan sabtu..
Amik benang,jarum dengan manik..Hehehe..
Pastu carik baju yang plain..


Jahit punye jahit...
dua hari baru siap koooo..
Dari tengahari bawak ke tengah malam...

Baru ku tahu..
Penat rupenye jahit manik ni...
Korang (perasan ramai yang tengok blog aku la kan..) tengok la hasilnye...
Tak la cantik pun..simple je..

p/s:ni kali pertame aku jahit manik dengan tangan aku yang keras tak penah buat bende seni..

S i l e  L I K E  e n t r y  n i . t e r i m a  k a s i h  s u d i  b a c a  d a n   L I K E ! ! !




4 comments:

  1. salam Cik May...nice n bagus pandai buat sendiri...:)

    ReplyDelete
  2. wslm..tq mama maszull..percubaan pertame tu..yg kedua,tak tau la bile tahun pulak nak buat..kihkih...

    ReplyDelete
  3. cantik apa tu..klu pandai matching warna semua cantik..kg kat ampang ke?kat mn?umah parents saya kat ampang gak..

    ReplyDelete
  4. wah.comel.watla tutorial nk blaja jugak.theee.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page