21 September 2011

:: AKU DIRISIK 1+1 BERTUNANG ::

Cerite ni boleh kategori dah basi la jugak..
Hukhukhuk....T___T
Sebab dah 3 minggu berlalu baru nak hapdet...

Ni citer tanggal 31 Ogos baru-baru ni..
Bersamaan 2 syawal..
Aku ada bagitau kat entry sebelum ni..rumah aku ade buat kenduri sikit..
Kenduri merisik ++ bertunang...

Majlis buat simple je..tak ada pelamin bagai..
Ikut kan aku ni,nak sarung cincin je..tak payah kenduri-kenduri pun..hihihi..
Sebab masa tu rumah aku baru siap sehari sebelum raye..jadi agak kelam kabut di situ..

Make up : aku sendiri - memang tak cari mak andam pun
Baju : sendiri
Hantaran : sendiri - last minit punye kerje!!!
OP : tak booking mane-mane OP pun.sebab bakal abg ipar aku memang OP..boleh tengok kat sini dan sini..tapi, ramai pulak kameremen hari tu...

Ekcelli....sebelum balik raya, tunang aku kate tak payah bertunang la..
sebab takut rumah aku tak siap lagi..aku pun risau nanti orang tak selese..
Plannye buat majlis merisik aje...
Aku pun tinggal la bakul-bakul hantaran yang aku dah beli untuk bertunang hari tu kat umah sewe..pandai tak???
Baju je yang aku bawak...dah tak jadi bertunang, pakai raye la kan..pe susah..hehehee

Tibe-tibe pas hantar aku kat kampung incek tunang kate bertunang la pulak..
sebab tengok rumah dah siap..
Haiyaaa...

Kelam kabut aku cari bekas hantaran..
Sape kate duduk kampung kos hidup lagi murah?
Mase aku kelam kabut cari barang untuk hantaran, harga kat sane 2x ganda lagi mahal dari KL tau..pfftt...

Mekap pulak, memang dah plan tak nak amik mak andam..
Sebab aku pun dah 2x pegi kursus mekap..tapi hasilnye, takde la secantik mak andam yang berbayar kan..


muke cuak!!!

Bakal mak mertua aku

Nak hantar rombongan lelaki balik.
Alhamdulillah..
semuanye berjalan dengan lancar...
walaupun aku dah macam baru lepas lumbe lari 100 meter hari tu..heheheheee..
thanx to all my family..and my niece yang comel-comel...tolong petik daun sireh...tolong angkat dulang pahar makcik ye...

Sori kat kawan-kawan aku yang aku jemput last minit ye...hehehe...yang lain-lain tu, bukan tak nak jemput ye..tapi buat majlis kecik je + yang wajib je...lagipun ramai yang balik kampung raye kedua tu..

p/s : takde gambar dengan tunangan aku pun..sebab die dah bagitau awal-awal tak datang masa kenduri..gambar dengan kawan-kawan yang datang pulak kat kamere lain..aku pun tak tengok semua gambar lagi..

D a h  b a c a  e n t r y  n i ? ? S i l e  L I K E  . t i m e  k a s i h  s u d i  b a c e  d a n  L I K E . .

17 comments:

  1. tahniah!!, tapi benci dekat wan.. malu2 konon.. dia siap pesan kat kita, jgn korek rahsia dia ngan cik may.. hehehe

    ReplyDelete
  2. wah! tahniah..mesti nervous gler kan.eheee :D

    ReplyDelete
  3. ko memang saja xnk jemput aku kan kan..klu x, leh aku mekap ko..bekas hantaran masa aku bertunang n kawin pun ada kat umah..klu x, leh la bg ko sewa..haha..tp disebabkan ko lupa aku, aku taknak kawan ko!!haha :p

    ReplyDelete
  4. wah! kira kejutan la kan... best2!
    congrats ya... :)
    bila majlis ? hehe

    ReplyDelete
  5. ha tu la..blur dah ari tu...rasanya masa kite jmp hari tu xtng lg kan? tup2 tgk gmbr btunang plak...rupa2nya plan last mnt eh..hehe

    wc to the club dear!

    ReplyDelete
  6. so, bila majlis kawen nya ni? hehehehe ;p

    ReplyDelete
  7. cantiknyaa persalinan serba biru i likeeee

    ReplyDelete
  8. cik ceria : tq..hugss.. =)

    ct anis : tq .. hugs.. =)

    sizuka : hehehe....rahsia pe nak dikorek..=)

    zareliqa : tq..hugs...=) neves tau..laju je jantung ni..

    izyan : mmg la ko nak manje2 dgn aku gtu sekali kan...hahaha...ko tunang tak jemput aku pun...ngeheheee..

    ummi : tq....i/A tahun depan..

    munna : tau da..mesti blurr kan..hahaha.....tibe2 je kan tukar gbr plak..

    petua pakar : tq..meriah?takdela..simple je..last minit event..

    siti kektus: tny2 tu bile jemput nnt mesti dtg tau..

    hanis : like blue?hehehe..

    ReplyDelete
  9. congrates akak. hehe. dah lepas baru nak baca ni. huuuu.. busy sikit

    ReplyDelete
  10. Mne gmbaq tunang hang?

    newey..kongratz diatas asas masjid yg telah dibina..bangunannya bila nk naik?

    ReplyDelete
  11. tq dean n hira.. ^_^

    bukori : gbr die takde la wey...tak dtg pun time tu...konon2 nak buat ala-ala orang zmn dulu la katenye...

    ReplyDelete
  12. sekarang da tgl tgu baby je kan? how sweet. :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page