Pink Diamond

11 November 2011

:: UMAH AKU ADA POKOK STRAWBERI..KO ADA? ::

Hehe..mintak mahap tajuk entry yang agak hampeh susunan ayatnye..
Saje je buat ayat macam hampeh tu..^^

Ekcelli nak tunjuk kat pembaca-pembaca semua.... (macam ramai yang baca...ngehehe..^__^) kat umah mak aku ada pokok strawberi dan berbuah cantik pulak tu..hehehe...
Tapi rumah mak aku bukan la dekat Cameron Highland..hihihi...

Aku pun tak tau la macamana mak aku boleh tanam pkok strawberi ni..
Rasenye beliau tak ada ke Cameron pun..hm..
Aku balik je die suruh tengok pokok tu..siap ada yang tengah berbunga nak menghasilkan buah lagi..

Tapi!!!
Walaupun dah masak merah buah tu, mak aku tak bagi petik...
hadoih.....tanam suruh tengok je buah tu...??
Nasib baik limau bali kat tepi umah tu die bagi kitorang makan... ^^

p/s: korang tanam pokok apa kat umah?

T e r i m a  k a s i h  s u d i  b a c a  d a n  L I K E  e n t r y  i n  i . .

4 comments:

  1. sbb pOkOk 2 mak may yang tanam ^^,
    kalu may yang tanam xbebuah kOt.... eheheh

    ReplyDelete
  2. wah! bestnya... sy xsuka tanam pokok :) sbb stiap kali tanam mst tak m,jadi..huhu

    ReplyDelete
  3. wah..pasnih xyah g cameron klu ngidam mau mkn stroberi..hihi :p

    ReplyDelete
  4. eh ade ek..berbuah gtu...ant da rasa leh la share ye masam ke manis ke eheheh

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page