17 November 2011

:: BATU SEREMBAN KE BATU SEREMBAN?? ::

Ngehehehe..tajuk entry yang nampak macam sama..tapi tidak sama bunyiknye..

Pernah dengar tak permainan tradisional batu seremban atau batu seremban?hehe...

Ala..yang main timbang-timbang batu tu....

Dulu masa sekolah rendah, rajin jugak main batu seremban ni...

Sekarang ni, melayan anak-anak buah pulak main...

Tengok sape lagi hebak....

komfem la makcik dorang yang hebak..haha...

Sebab tangan macik die je dah besar macam gajah...asal timbang je komfem dapat full mark...

berbulu je anak buah aku tengok aku main...

Lepas aku timbang, aku timbang lagi..pastu aku lagi...lagi dan lagi....

hahaha.....

p/s : ape permainan tradisional yang korang selalu main masa kanak-kanak dulu?

1 comment:

  1. masa kecik2 dulu selalu main.. lagi satu suka main galah panjang.. ;)

    my jom join ni..
    http://sicantiksiezuka.blogspot.com/2011/11/contest-get-look-with-madammondoq.html

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page