2 November 2011

:: HADIAH BESDAY MAK YANG DAH BERLALU 2 BULAN ::

Hari tu aku g outstation Terengganu tengah tahun hari tu, sempat beli sutera kat sane..
Tunjuk kat mak...

Aku : taraa...cantik tak???
Mak: Nak jugak...tapi ade sutera yang 5m tak?
Aku: em?macam takde la pulak..semua potong 4m..sutera tak ada jenis segulung..
..sian pulak kat mak... T___T
Terus tanye kenalan kat Kelantan...erk..sutera Kelantan & Terengganu takde beze kan??

Aku : Hai kak! bizi ko le ni?
Akak : tak bizi la hai...dok buat keje mayzura bagi je la...ada gapo?
Aku : akak ade tau tak kat mane nak tempah sutera 5m?
Akak : eh..ado2...anak buah kak dok lukis sutero lo ni..kak pun tempah khas 5m..mayzura pakai 5m ko?
Aku: Adesh!!! saya pakai 4m kak...ni nak bagi mak...
Akak : buleh3..nanti akak mintak anak buah kak buat kan deh...
Aku : cantik....harge akak msj saye deh...hihihi.......


Masa outstation ke Kelantan 2 minggu lepas, dapatla amik kain sutera mak..hihi

Mesti mak gembire aku balik raya haji ni bawak kain pasang untuk beliau..hihi.. ^___^
Tapi, besday mak 30hb Ogos hari tu...sekarang dah 2hb Nov..lambat sikit takpekan..hihihi....

p/s : korang bagi mak hadiah ape ek?

T e r i m a k a s i h s u d i b a c a d a n L I K E e n t r y i n i . .
(agak kelate + siam ayat aku bile nak kecek kelate.)

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page