Pink Diamond

8 November 2011

:: AKU BERTUNANG LAGI ?? ::

Hari raya aidiladha baru ni ada orang datang meminang + beraya sekali kat umah aku...
Aku ni perempuan bongsu kat umah...hihihi...
aku antara orang tereksaited sekali...

Mak dengan adik beradik aku pun eksaited menyediakan hidangan ala jawa iaitu Pecal dan Soto...
campur makanan sampingan sikit bihun goreng..
Rombongan meminang dari Kuantan dan Terengganu pun sampai pukul 1pm...

Ops...semua itu hanya la tipu..mukadimah entry hari ni sangat perasan...tak boleh blah!! hahaha..~
Sebenarnye menghantar rombongan meminang adik kepada suami kakak aku..
atau bahasa pendeknye adik ipar my sis la ye??



Agak ramai jugak la rombongan sebelah lelaki...
sepakat membawak berkat..yeaa..!
Dan aku agak penat la jugak....pfftt...~
Lepas tu aku terus berkejar ke rumah mak andam aku untuk diskusi pasal majlis aku pulak..cewah...(ekcelli appoiment aku tuh dah 3 jam tergendala...pheww...nasib baik die tunggu aku..)

p/s: order perfume dah di bukak semula ye...!! ^__^

T e r i m a k a s i h s u d i b a c a d a n L I K E e n t r y n i . .

3 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page