2 November 2011

::KARIPAP GERGASI KG. BARU ::

Petang-petang kalau pekene karipap panas memang sedap kan...
Karipap ni memang terbaik la rasenye...(aku ni kalau bab makan semua terbaik..lala.~)



Size : Besar..aku makan satu je dah kenyang macam makan nasik sepinggan.
Harga : RM1
Isi : Padat
Lokasi kedai : Sebaris dengan Juara Tom Yam kat Kg Baru ataupun belakang Wisma Perkeso yakni belakang opis aku...kui3....

p/s : selamat mencube!!!

t e r i m a k a s i h s u d i b a c a d a n L I K E e n t r y i n i . .

6 comments:

  1. Sedapnye my...dah lah perut lapo ni..:-)

    ReplyDelete
  2. beso gedabak,ni kes diet ke?

    salam kenal dari akak..

    ReplyDelete
  3. amboi cam sedap je mkn tu...1ketui kripap je da knyng?ni bleh wat menu diet nih..hehe ^o^

    ReplyDelete
  4. giler gedabak besaq!

    serius nak try klu kt kpg baru, byk gak tmpt best mkn, hihihi

    ReplyDelete
  5. wow! besornye karipap! hehe
    cik ana dtg dr segmen lulu
    caldina..slm kenal dr cik ana :)




    http://diary-kecilku.blogspot.com/2011/11/segmen-lulu-caldina-ajak-blogwalking.html




    slm kenal,
    cik ana

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page