21 November 2011

:: HEADER BARU & FREE.. MAU TAK? ::

Last week dapat emel dari blogger Ayesha...

Dia kata dia ada buatkan banner baru untuk aku..hihi..

Dah guna pakai pun....untuk menghargai penat lelah die buat header untuk aku..aku pun tak ada masa nak buat header ni bagai...untuk makluman, header sebelum ni pun die jugak buat kan untuk aku..masa bw kat entry die jumpe header tu..hihi

Rajin betul kak Ayesha ni buat kan header untuk aku..hihi..time kasih kak.. =)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page