Pink Diamond

7 May 2012

Dapat vacuum!!!

Walaaa...ptg ni dapat vacuum sebagai adiah kawen dari opismet!!hehe...

tq so much azli n kak ayu..sebelum wedding lagi azli dah tanye,nak bagi vacuum ok x?of koz la 'mak' ok je!

Semangat waja incek suami pasang vacuum tu.lepas tu terus die vacuum ruang tamu..

masa mula-mula masuk umah ni,kitorang memang x ada vacuum..pakai vacuum opis incik suami yang ada dalam kete tuh..hehe..pinjam sat vacuum company ye cik sizuka..jangan bagitau bos cik sizuka tau!!

9 comments:

  1. waahh.
    bersih ler umah pasni..
    abis semut2 lari pasni bunyi vakum:p

    ReplyDelete
  2. wah...bestnya dapat vacium...

    ReplyDelete
  3. wah best nih...saya pun barang electrik dalam umah banyak yg hadiah kawen...alhamdulillah...x yah beli kan?hehehehe

    ReplyDelete
  4. bestnye dapat hadiah kahwin kan?? :-)

    ReplyDelete
  5. seronok kalau dpt satu. kalau dpt 5,6 biji haa selamat bervacuum la ko..haha

    ReplyDelete
  6. Kita tak pernah tahu pun technician ade vacuum.. hihihihi

    ReplyDelete
  7. wahh beznya ayu nak satu.hehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page