Daisypath Anniversary tickers

19 May 2012

Drive sendiri nak bersanding

Ni entry basi..dah dekat sebulan,baru nk uodate entry no.korang-korang yang dah berkawen atau nak berkawen mesti dah ada driver kan bile nak ke majlis bertandang kan?

Tapi,tidak untuk aku dan suami..benda ni telah pun aku rasa akan berlaku dan benar-benar berlaku...

Haha..kau hade????

ni la perangai incik suami aku..selagi boleh,takkan mintak tlg dgn org..selagi mampu,cube diusahakan.

Mase tu,rombongan dari belah aku nak ke kg incik suami naek bus.penuh la bus tu.maklumla..dorang g jalan free kan..family aku je naek kete.anak-anak buah aku pulak jakun nak naek bus dgn org blok kg aku..

kalau dah semua bwk kete,sape nk bawak kete laki aku plak kan?tu yang drive sendiri..pkul 11 gerak dari umh aku.

Sampai sane,kawan die nampak plk..habis hebah..kate dorang susah nak jmpa ni..hoho....

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. pengantin independent katakan...so, pengapit & yg bawak dulang segala naik kete ke bas ?

    kalau D mudah naik sekali ngan pengantin..yelah takut, tersalah jalan..pastu terlmbat nak berarak..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. unik betul! jarang orang buat macam ni kot :)

    ReplyDelete
  3. akak dengan suami dulu pun masa kawen naik keta suami yang drive...
    heheheh..sebab tak de sapa nak bawak keta kami..masing2 nak bawak keta sendiri.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum May...boleh jadi kenangan bila dah tua nantikan...:)

    ReplyDelete
  5. hehehe..entah apa lah perasaannya bila kawin ni kan??hehehe

    ReplyDelete
  6. hahah leh cerita anak cucu nih...ekekeke

    ReplyDelete
  7. terbaik.. hehehe.. bila lagi nk drive sambil pakai bju pengantin kan? :D

    ReplyDelete
  8. hehe...pengantin drive sendiri...

    ReplyDelete
  9. jarang2 berlaku cenggini tapi menarik ape.. kenangan..

    ReplyDelete
  10. lebih kurang sama la kita..pengantin yg drive sendiri mklum la yg lain pun nak bawk kete masing2 gak

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page