Pink Diamond

15 May 2012

Berenang-renang di pool smp lemas!

Pheww..tajuk entry takde kene mengena dgn diri aku pun...

Tapi ade kene mengena dgn menate semut ini..

Mereka berenang-renang dlm casing contact lense aku yang mana aku tak tutup rapat masa nak g keje awal pagi..

Bile blk keje tengok semut-semut ni dah mati lemas..

Theeeheeheheee...^^

7 comments:

  1. cik may, cemana boleh ade dalam tu? hehe. mati lemas dahh dia. hehe

    ReplyDelete
  2. hehe..semut rupenye..semut mmg..air xmanis pun dia masuk..apela..huhu

    ReplyDelete
  3. Salam Kenal, sian cemut2 tu.. Agaknya depa pun nak bercontact lense tak?

    ReplyDelete
  4. tq cm sudi masukkan blog muja di bloglist,, terharu nih,, :D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page