Pink Diamond

7 May 2012

Ayam masak merah untuk dinner!

Malam ni buat ayam masak merah pulak untuk incik suami...masak untuk 2 orang makan je..

Sayur pulak,macam lunch semalam..cuma aku dah tambah fish cat dalam tu..erk..betul ke namenye fish cat?hehe..

Perut kenyang,tengok tv plk..;)

p/s: lega dia suka lauk yangl aku memasak..tak sia-sia balik keje terus bersilat kat dapur..kui3..

15 comments:

  1. Fuhhhhhhhhhhhhhh...lama Cik Mendezz xmasak ni..
    hehe!

    ReplyDelete
  2. pergh pergh pergh!! MY FAVERET TU.. wa..bestnya

    ReplyDelete
  3. Sdap...mkn berdua lg mkn bnyk kn...mcm dila...hihi...thanks komen psal udang...pasni xbuang kulit dh...hihi

    ReplyDelete
  4. tu la kan?masak nih kalau kita tengok org mkn menambah n habis rasa hilang segala kepenatan tuh...hehehehe

    ReplyDelete
  5. wah wah dah mula masak untuk suami eh? heheheheee

    ayam masak merah my fav! itu fish cake, sayang :-)

    ReplyDelete
  6. fish cake la...pas ni entry masak2 la kan...nnt masak special2 taw bila kami datang...

    ReplyDelete
  7. fish cake cik puan...

    bestnya mkn berdua.

    ReplyDelete
  8. RAJIN NEWLYWED NI MASAK TUK MR SOMI.... JGN MEMULA JE RAJIN UDAH LER... HHEEE...

    ReplyDelete
  9. walau letih balik dr keje, tp bila tgk suami selera mkn, trus hilang segala penat kan

    ReplyDelete
  10. kucing ikan la cyg?...hihi..agaknya lps kwin entri aku pun mcm ni kot? =P

    ReplyDelete
  11. wahh sedapnya :) rajin CM bersilat :p

    ReplyDelete
  12. sedapnya..antar cini ckt.hehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page