Daisypath Anniversary tickers

17 May 2012

Ujian kekuatan tulang dengan anlene

Masa g soping barang,ternampak booth anlene..aku pun lalu tempat tu sambil terjenguk-jenguk dengan harapan amoi tu panggil aku untuk ujian tulang..

Taktik aku berhasil.die panggil aku isi form dan buat ujian.FOC je pun..aku pun isi form dan duduk kat kerusi..incik suami pun buat jugak..hihi..

Bile dah siap,tengok keputusan..



Kedua-duanya risiko rendah untuk penyakit tulang..tapi,bacaan kekuatan tulang incik suami 1.9 walapun x minum susu..aku yang minum susu anlene tiap2 hari pulak 1.0..

menurut mereka,bacaan tulang yang bagus dan kuat ialah 1.0 ke atas..1.0 kire still okei sebab masih di paras risiko rendah..

Nampaknya tulang aku masih tak kuat walaupun mengambil susu anlene setiap hari.. T___T

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. uikh.. ada jugak ke ujian utk tulang? baru tau ni

    ReplyDelete
  2. anlene should be helping u!!!;DD

    ReplyDelete
  3. wah,,bagus nya..tak suke susu..=.='
    haha~

    ReplyDelete
  4. x pernah pun buat ujian tulang..

    ReplyDelete
  5. saya baru cari kat mana nak buat ujian tulang. saya pun x suka susu tapi kita boleh makan makanan yang ada kalsium macam brokoli, keju, kailan, ikan sardin dan salmon. Produk tenusu lain pun ok. cuma tula x sure samada keprluan kalsium kita mencukupi atau tidak. tu yang nak kena pi test.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page