10 May 2012

Jawapan Untuk WW Semalam

Selamat pagi...!!

Hebat sungguh mereka meneka WW aku semalam...betul pulak tuh....

Memang salah sarung sandals pun..dekat bawah meja ni ada beberapa pasang sandals...kalau nak tau, insiden tersalah sarung sandals tu masa nak gi surau solat zohor.main sarung je sebab nak turun cepat..tak rasa ape-ape perbezaan bile berjalan sebab ketinggian lebih kurang je..tapi, bile nak kuar surau, aku mencari-cari di manakah sebelah kanan untuk pasangan sandals aku yang belah kiri..

Lepas tu nampak 1 sandals yang tak de pasangan tu macam familiar je...dalam hati berkate-kate..."macam sandals aku yang kat atas je...sejibik!"

Akak yang gi surau dengan aku pun cakap. "tu la sandal May!" aku pulak cakap... "eh, tak la..saye pakai sandals yang ni masa turun tadi..." sambil menunjukkan kaki kiri aku yang dah bersarung sandals tadi..ceh..penuh konfiden je aku ni kan...

Rupa-rupanye memang aku yang sarung sebelah lain-lain..hadoi..

3 comments:

  1. haaa...ingat apa tuh !...len kali kalau nk sarung kaki ke sandal, mata tu tgk2 bawah ye Puan May....meh banting nih..mamadiana nk bg hadiah kawen.

    ReplyDelete
  2. rmai perasan tak? huhu..mesti tersipu2 cover malu..kikikiki

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page