Daisypath Anniversary tickers

18 May 2012

Tazkirah : KUBUR SETIAP HARI MENYERU MANUSIA SEBANYAk LIMA KALI

1. Aku rumah yang terpencil, Maka kamu akan senang dengan selalu membaca Al-Quran.

2. Aku rumah yang gelap, Maka teranglah aku dengan selalu solat malam.

3. Aku rumah penuh dengan tanah dan debu, Maka bawalah amal soleh yang menjadi hamparan.

4. Aku rumah ular berbisa, Maka bawalah amalan Bismillah sebagai penawar.

5. Aku rumah pertanyaan Munkar dan Nakir, Maka banyaklah bacaan "Laa ilaha illallah,Muhammadur Rasulullah",supaya kamu dapat jawapan kepadanya.

5 comments:

  1. buka fb hari2, knp la xleh nak baca alquran hari2? hurmmm... :(

    ReplyDelete
  2. sama2 kita bermuhasabah diri....

    ReplyDelete
  3. ok, betul. kita sma2 motivate diri sendiri. :)

    ReplyDelete
  4. thanks untuk peringatan ni :)...

    P/S : artoporosis rasanya ejaan yang betul.hahaha..saya pun tak tau nak eja menatang tu

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page