Daisypath Anniversary tickers

31 May 2012

Testimoni Pengguna Foot Detox

Dah lama rasanye tak update entry...walaupun banyak entry yang korang tengok kuar tiap-tiap hari, itu adalah entry COPY PASTE di mana aku tersangat la sibuk sampai tak sempat nak pikir ayat ape nak di taip untuk entry...memang very buzy..weekend kene keje...weekday pulak balik malam..pfft...fenattt.... =__=

Dalam beberapa malam aku kat opis minggu ni, mesti ada terkebetulan je mak & ibu mertua ku call..dan memang macam kebetulan pulak, time kedua-duanye call, aku kat surau...bila di tanye aku di mana?jawapannye..."Kat opis lagi ni ha....baru nak balik umah.."

Jawapan mereka pulak.. "Ha?tak balik lagi?dah malam ni.."

Aku gelak-gelak je..dalam hati aku terdetik...mesti ibu mertua kata.. "ape la anak aku nak makan kat umah dah bininye berkampung kat opis je.."

mak aku pulak kata, "tak masak ke?dah penat-penat tu.."

* * * * * *

Lupekan sebentar kisah kesibukan aku di pejabat...ni haa..nak cite pasal testimoni dari kawan bloger yang dah beli foot detox dari aku...hehe...


Tu testi dari Dhiera..bakal pengantin tau..die try amik banyak jugak la..tq Dhiera for sharing ye..rajin sangat beremel-emel dengan aku...

Ekcelli, ade lagi testimoni mereka yang dah guna foot detox ni..cumenye, mereka tak emel kat aku..so tak boleh nak printscreen..setakat ni memang kebanyakan mereka berpuas hati bile gune foot detox ni...

Hehe..anda pula?bila mau mencuba?wah..dah macam iklan tv pulak!emel je okei.. =)

5 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page