30 May 2012

Cucuk dan Mencucuk!

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan

"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?". Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit.

Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan.

"Sape pencipta alam dan segalanya?" Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!" Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?"

Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!" Ustazah tu terus pengsan.

9 comments:

  1. bole pulak main cucuk2 dgn jarum tu,,huhu....kalau nana,nana cucuk balik orang tu

    ReplyDelete
  2. hehe..sakit bontot die kene cucuk ngn jarum

    ReplyDelete
  3. hahahaha...ni kes melatah...memang bahaya kot...hehehehe....pend\gsan terus ustazah ye

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum May...heheheheheh pengsan terus ustazah tu ...:)

    ReplyDelete
  5. hahahahaha.. agak lusyah.hahahahaha

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page