Pink Diamond

29 May 2012

Datuk Kau Yang Kuat!

Tiga budak tadika bercerita tentang kehebatan datuk masing-masing.



khairul azman : "Datuk aku kuat.... Kalau bertanding silat, tak pernah kalah."

mohd aizan : "Datuk aku lagi kuat. Dia pernah tumbangkan seekor kerbau yang tengah mengamuk."

khairul azman : "Datuk kau kuat tak, abdul hadi?"

abdul hadi : "Aku rasa datuk aku lagi kuat daripada datuk kau berdua. Dah 20 tahun dia tinggal dalam tanah, sampai sekarang tak keluar-keluar lagi."

khairul azman dan mohd aizan : "Ye laaa.... kuatnya datuk kau."

10 comments:

  1. hahahah...kuat betul ye...huhuhuh

    ReplyDelete
  2. ahaaa....atok n nenek aku pun kuat la kiranya hihihi

    ReplyDelete
  3. Macam kenal jer nama Khairul Azman tu.. Hahahaha

    ReplyDelete
  4. hahahahaha.. hadoi..memang kuat

    ReplyDelete
  5. memang kuat.. kihkihkih.. agak2 apalah yang difikirkan oleh budak2 tu kan dek kekuatan atok Abdul Hadi..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum May...hahahaha budak2 mmg kelakar jer kan masih x paham apa tu dok kat dlm tanah...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page