Daisypath Anniversary tickers

16 May 2012

Pagi-pagi Bute Dah Buat Hati Panas!


Mula-mula nak ucap 'Selamat Hari Guru' dulu kat semua cikgu..kalau nak listkan semua nama cikgu yang mengajar aku dulu, ramai sangat lah pulak kan...

Untuk bloger-bloger Cikgu pulak..Selamat Hari Guru jugek..ari ni banyak la dapat hadiah kan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EDISI LEPAS GERAM

Pagi-pagi buta tadi sampai opis terus bukak PC..suasana lengang sebab aku orang awal sampai opis..tibe-tibe datang sorang g staff..bising-bising kat aku sebab aku tak reply mesej die malam tadi..Tu semua pasal kerja urgent yang tibe-tibe je kene buat time ramai staff dah balik keje..

Aku dengan muka innocent menyatakan aku tak de terima mesej dari sesape pun malam tadi..

Die pulak bersungguh-sungguh cakap, lepas aku kawen ni, susah betul nak kol dan mesej..petang semalam memang die kol aku..tapi time tu aku atas moto..

aku dah bagitau aku atas moto lepas aku angkat phone dari die petang semalam.tapi, die sebok membebel macam-macam..mungkin die tak dengar ape aku cakap..pagi ni aku kene explain lagi kat die, bahawasanya aku di atas moto waktu die kol banyak kali dan bile aku dah masuk umah, baru aku dengar bunyik henpon dan terus aku angkat...

mungkin sebab biasanya aku balik keje naik kete ari-ari..so, dia rasa tak logik bila aku gagal mengangkat kol dari die sebanyak 5 panggilan tu..means panggilan keenam baru aku angkat..

Lepas tu part die mesej aku malam tadi tuh dan marah sebab aku tak bagi respon..bersungguh-sungguh aku check inbox mesej aku..aku tengok mesej terakhir die, masa ustaz Don datang bagi kuliah zohor hari tu..tapi, dia masih menyalahkan aku ni susah dihubungi semenjak kawin..Grr..geramnye aku..

Aku off henpon pulak.aku yang tak puas hati pulak dengan tuduhan tu.aku restart henpon aku semula..kot-kot henpon aku ni yang bengong..bila aku on balik, takde mesej masuk..dengan bersungguh-sungguh aku cakap kat dia, takde mesej masuk pun after restart phone..

Lepas tu die tengok henpon die pulak...sambil berkata.."aah la..salah hantar mesej..no.tepon salah taip.."

T_________T

19 comments:

  1. babab je budak tu, kot tak pun gigit je dia....hahhaaa..... dont stress out...

    ReplyDelete
  2. haha..lawak la CM org tu..nk tlg gelakkan dier..poyo

    ReplyDelete
  3. dye yg bangang sesuka hati nk marah org...

    ReplyDelete
  4. huhu..sabarjela sis ye...jnj kita bahagia,hee:)

    ReplyDelete
  5. alahai..kalau macam tu restart banyak kali pun tak kan masuk jugak mesej tu...

    ReplyDelete
  6. ko sound tepek je kat dia.. sukahati nk mrh2, dh la lepas kerja, lain la waktu kerja xdpt call nk mrh. hisy, hantu la org mcm ni

    ReplyDelete
  7. smlm si kenit tu teringat kat korang ber2..cik may cik may..pak yun..nak ajak gi umah korank..rindu tetibe!!

    ReplyDelete
  8. may,saya ada jgk org jenis mcm tu..dia je nk betul,bila kita ckp dia bkn nk dengar..siap potong ckp kita..sakit hati je..bila dia slh kita xsempat nk highlight kan kesilapan dia,laju je dia blah.. skit hati je kan..huhuhu

    ReplyDelete
  9. geram pulak baca entry ni..
    bagi penampar je,..
    hahahah

    ReplyDelete
  10. Kalau nurul mesti marah dia balik May.. suka2 hati jer nak marah2 org.. Bengong!!!

    ReplyDelete
  11. kahkahkahhh bagilah dia sebijik!!

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum May...nak marah tu agak2 la kan....lain kali cek la hp tu betul2 jgn main suka marah2 org...:)

    ReplyDelete
  13. hehe mcm2 btul kan..sabar ya dear ;-)

    ReplyDelete
  14. emo emo sekali tu dia yang salah.. my, kite belum transfer lagi. sekarang kat kampung. atuk kite meninggal semalam. tunang bagi kite guna cimb tp no akuan my tertinggal dekat ofis. sori my.. kite susah kan my~

    ReplyDelete
  15. sembur je kahak kat muka dia tu!! baru dia tau kahak tu bau busuk!

    ReplyDelete
  16. huwaa i pon naik geram hokeh tp cm comel la plak hik2 ha ah akachan tu baby... cptla check mn th ada akachan :)

    ReplyDelete
  17. sabar jela ngn org mcm tu..mmg buat org panas hati..huhu..dia jelous ke ape may kawin?huhu

    ReplyDelete
  18. emm sabo je la..kalau sy dah berapi dah

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page