Pink Diamond

14 September 2012

Kasut interview

Assalamualaikum..

Entry ni untuk sekeping gambar...iaitu gambar

Kasut ni aku beli pada 2009 untuk interview di tempat aku bkerja sekarang..kali kedua gune masa intervw kat s.p.a..dan kali ketiga pulak masa aku intervw kali terakhir di Ikram awal tahun 2011...

motif:ade sape-sape nak panggil interview??lame dah tak sarung kat kaki ku ini..sekian..

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. rjin-II lah isi jwtan ksong..:P..hek3..

    ReplyDelete
  2. hehe..kasut ni khas untuk pakai time interview ja eh?hehehe

    ReplyDelete
  3. so kasut ni mmg utk intview je lah ek? aku blsh je kasut mn yg ada..huhu

    ReplyDelete
  4. pergh!!ksut interbiu la nmenye ek..huhu

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page