Pink Diamond

27 September 2012

Bloger Sizuka & Bloger Muja Like A Twin!!!


Hari ni ada kelapangan untuk mebuat entry ini..dah lama sebenarnye nak buat entry ni..hari ni baru kesampaian...hehe..korang jangan marah aiiii tau...saje je nak gandingkan korang berdua sebagai pasangan twin..hehe....

Kalau korang yang lain tengok, rupe mereka ada macam kembar tak?kikiki....

kat bawah ni adalah bloger sizuka a.k.a Nurul....sori..aii cilok gambar ni dari blog nurul..hehehe...jangan sue tau!!yang ni made in Terengganu...

Kat bawah ni pulak bloger Muja...Muja pun jangan mare tau!!copy right dari blog anda jua..heheehe..ampun..tak mintak kebenaran dulu...hehe...Muja ni pulak made in Kelate...


Nak sama kan muke dorang....so suwitttt la orang yang gandingkan mereka berdua ni...eh eh...heheheheee..haha..

p/s: korang rasa setuju tak tajuk entry dengan gambar mereka?hehe..drop komen..drop komen.. =)

15 comments:

  1. ada gak iras2 sikit..tapi iras iras sepupu la..hahaha..

    ReplyDelete
  2. a'ah btlla nak sama, sekilas pandang rasa mcm twin

    ReplyDelete
  3. muka nurul (sizuka) mcm ex housemate aku dlu.mula2 masuk blog nurul aku cuak gk..ingat housemate aku yg 'cenge' tuh.

    ReplyDelete
  4. air muka sama.

    rupa tu, menurut gambar macam sama gak tp taklah sama sangat. sorang mata redup sikit...sorang tu mata bulat sikit:)

    yg paling sama...dua2 senyum comel:P

    ReplyDelete
  5. hahaha,, not really twins kot,,, maybe lebey kepada adik beradik lain ibu lain bapa :D

    ReplyDelete
  6. kina bace dari kad petunjuk arah kawen akak:)
    hehehe:)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum May....yer la mmg sama muka kedua2nya...:)

    ReplyDelete
  8. sikit2lah..dkt pipi tu lebih sikit samanya.

    ReplyDelete
  9. http://2.bp.blogspot.com/-bLKm4riKI40/UGQTTORW27I/AAAAAAAABvk/qGcpW0uIMoQ/s640/cik+may.jpg

    :)

    ReplyDelete
  10. Nurul ade twins..hehehe.. comel jer..

    Wah dah bertukar heaDER... cantik.. :)

    ReplyDelete
  11. muka saya dengan nurul sama tak???hehehehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page