23 January 2013

Laki pun emosi meroyan

Assalamualaikum...

Dulu,masa aku belajar kat Kota Bharu, aku ada sorang kawan laki yang sangat sensetif.sikit-sikit merajuk..sampai nyampah tengok.

Bile dah keje ni aku berjaya mengesan seseorang macam tu..die bukan merajuk..tapi tibe-tibe mendingin..

Contohnye..hari ni gelak sakan dengan aku..tibe-tibe esok tu buat tak nampak dengan aku.bile lepak minum-minum,aku datang je die blah terus..aku pun macam.....aik...

Bile aku rasa die pandang macam panggil aku,bile aku tengok terus pandang lain.

Penah sekali tu,tibe-tibe die cakap,pikirla pe aku buat.blurr jap aku...sebab aku rasa aku sama je dengan sape-sape..cume tak tau la kalau ade orang sentap..

Sebenarnye dah banyak kali die ni beremosi dengan aku.malas aku nak layan..banyak lagi keje aku nak buat dari layan emosi laki yang macam datang period ni..

Bile nak mintak tolong pasal keje pandai pulak datang kat aku.hm..ape-apelah..

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. haha...penat nak pkiaq apa kita dah buat...tamo bgtau sudah...hehe...=p

    payah gak dapat kawan cenggini kan...

    ReplyDelete
  2. heheHe itu mcm pung ado..kena angis pus pus gamaknye hihihi

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page