25 January 2013

Cuti kene freeze

Assalamualaikum..

Setelah tido siang tadi menggantikan tido yang tak cukup sebab kesakitan semalam...malam ni mata macam tak nak tido pulak..huhu..sebab tu la aku tak suke tido siang...

Petang tadi dapat mesej dari opismet berbunyi begini..

"bermula 29 jan sehingga 30 mac cuti yang baru di mohon atau telah lulus dibekukan.."

yeay!!dulu masa aku sibuk nak kawen,cuti dibekukan setahun..

Now dah nak beranak kene beku 2 bulan plak...owh..mujurla dah nak bersalin bulan depan.hehe..

Selamat dari freeze!

Rasa staff lain yang preggy reramai ari tu ramai yang dah selamat bekeje balik.tinggal beberape orang je lagi menunggu hari..hihi..

posted from Bloggeroid

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page