Pink Diamond

16 January 2012

:: BUNGA MAWAR BOLEH NAIK KAN SERI PENGANTIN KE? ::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
pss..korang ada 15 hari je lagi nak dapatkan perfume free tu...cepat klik laju-laju..hihihihi
 

Last week, g Pasar Chow Kit ada terjumpa peniaga menjual bunga-bunga segar..wow..hargenye sekuntum RM1.50..aku pun gatai la beli bunge ini...

Kononnye ada terbace petua menaikkan seri bakal pengantin dengan bunge ros..rujuk petua tu kat sini..tapi betul ke ha?ade yang dah try?aku nak try..tapi macam takut je..hikhikhik..

Sape yang tau pasal bunge ni???

3 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page