Pink Diamond

7 October 2012

Vitamin shaklee ostematrix

Assalamualaikum...

Baru-baru ni aku oder vitamin shaklee lagi..tapi kali ni untuk tulang..kalsium la..


Ari tu aku bajet dengan minum susu anlene je dah cukup untuk kalsium tulang.rupenye tak cukup..awal-awal preggy lagi dah aku dah sakit tulang belakang pinggang..so,macam yang dinasihatkan kak rai,aku cari vitamin khas untuk tulang..

My cousin agent shaklee..so aku tempah dengan dia je la..harga rm49 je...


Baru 2 malam aku makan..kene konsisten sikit lah untuk tengok keberkesanannye..so far aku tengok testimoni orang lain,memang ok..


P/s:making lunch bersama ikan siakap hari ni...jeng jeng jeng...hihi
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. kalau ok bgtau sy ye, nk rekemen kat mmD..hehe, masalah yg sama dgn cik May.

    ReplyDelete
  2. wah...ok lah 2 kak:)

    ahah..akak x macam preggy pom..

    ReplyDelete
  3. rmi jugak yer yg mkn produk shaklee nih....hihi

    ReplyDelete
  4. hehe..terlambat akak baca entry ni :D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page