Pink Diamond

23 October 2012

Lagi pasal cendawan Mekah

Assalamualaikum...


Hari ni aku membungkus lagi 1 balang cendawan Mekah...macam biasa..untuk seseorang yang tak dikenali jugak...kire mereka ni pembace blog aku blog yang tak pemes!

Gambar dari pandangan atas..ni lapisan cendawan yang baru membiak..so warnanye agak muda...


So,esok die datang ambil di opis..tak payah la aku packing beria sangat macam ari tu..hehee..
posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. wah...bagus jugak tu ye... boleh tanam kat umah..

    ReplyDelete
  2. wahh dear jual cndawan eh..sdnya klu wt cndawan grg ;-)

    ReplyDelete
  3. cendawan Mekah?tak pernah plak dgr...ada ea.

    ReplyDelete
  4. teringin juga mkn cendawan mekah ni..buat sup tentu sedap..kan may..may apa khabar?baby sht?

    ReplyDelete
  5. hahaha...tgelak lak aku ada yg suh goreng. adeh adeh sakit perut....sorrryyyyyyyyy huhuhu

    ReplyDelete
  6. kina x makan cendawan...xp mak ayah makan kod..huhu:)

    ReplyDelete
  7. wah semangat nak terima bakal baby dah datang nyh..huhu:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page