20 October 2012

Senaman ibu hamil part 1

Assalamualaikum...


Nak share sesuatu dengan ibu hamil kat luar tu...senaman yang mudah..tengah bace buku pun boleh buat.hihihi..

Haa..buat dah???aku nak sambung bace buku lagi untuk bahagian senaman ibu hamil..nanti aku share lagi okei..:)

posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. masa hamil nak mandi pun malas.ni kan pulaknak senaman..memang tak buat la..hahhahh

    ReplyDelete
  2. Selamat bersenam May :) jg kesihatan ye :) apa fb May ek? fiza nk add:)

    ReplyDelete
  3. senaman ni elok juga untuk orang2 yang buncit kalau tak silap..

    ReplyDelete
  4. wahhh..bgs may share benda ni..thx may :))

    ReplyDelete
  5. hihi..bersenam jgn tak bersenam...utk kesihatan bersama.. ;)

    ReplyDelete
  6. saya byk berjalan jer..senaman lain xbuat..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page