17 October 2012

Lawak di kedai mamak...


Suatu hari di kedai mamak, seorang lelaki bertanya kepada seorang mamak yang bekerja di situ..

Hasrul : dey mamak apa password WIFI kat sini?
Mamak : apa WIFI??
Hasrul : ini kedai punya internet la..
Mamak : Ooo..itu macam kalu, password dia tujupakale jugak
Hasrul : hah??
Mamak : “tujupakale..!”
Hasrul : Apa tu..??
Mamak : Aiyoo..awak tanya passwordkan... tujupakale la..
Hasrul : Password dia tajupakale..!
Mamak : ya... tujupakale

Hasrul pun menaip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E. (ternyata salah)

Hasrul : dey, mamak apa password dia??
Mamak : tujupakale la…sudah tanya banyak kali jugak..aiyoo!!
Hasrul : kau bagi salah la, tu yg aku tanya balik
Mamak : mana ada salah..tujupakale
Hasrul : tak boleh la dey!!
Mamak : boleh la…
Hasrul : ko datang sini tengok aku taip..(mamak tu pun datang) kalo tak boleh kepala ko aku tuju!
Mamak : aiyoo abang jangan marah la..awak satu kali saya tengok (Hasrul pun taip)
Hasrul : ko tengok aku taip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E… tengok, mana dapat!!
Mamak : dey, abang mari sini saya taip..awak kasi tekan salah butang jugak..
Hasrul : eh, ye ke…kau tekan la
Mamak : ini macam tekan la 7777
Hasrul : “ini TUJUH EMPAT KALI..!!”
Mamak : betul la saya cakap tujupakale..
Hasrul : %@$#@%#!!!!….

14 comments:

  1. adoi2.....serius mmg mamak tu lawak...hahahhahahaha

    ReplyDelete
  2. HADUIH...
    pecah perut sha tergelak nieh cik may sayang!!!
    lepas nieh gi kedai mamak sha kena pakai alat bantuan pendengaran:)

    ReplyDelete
  3. KAhkahkah...lawak betul lah.

    ReplyDelete
  4. hahahahahhahahaha!!adoilaaa...
    telo mamak kt pekat sikit..mmg susah nk pahammmm...

    ReplyDelete
  5. ha ha ha
    funny funny funny...
    really made my day........

    ha ha ha

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum May..mamak kurang ajar tu...:)

    ReplyDelete
  7. muahahahahahaha...begego usus aku ketawa dear..hahaha

    tujupakale...hahaha.

    ReplyDelete
  8. hahahahahhahahaha..memang nak kena tuju kepala mamak tu,hahahahaa

    ReplyDelete
  9. hahaha . siapa yang nak disalahkan . :P

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page