Daisypath Anniversary tickers

18 February 2012

:: PENAT JUGAK MENJADI PENGAJAR NI KAN?? ::

Pfftt....~ awal-awal lagi dah mengeluh kan..ini lah manusia..suka sangat mengeluh...

FYI, opis aku dah mengambil ramai staff baru memandangkan kami menerima dana untuk membina 10,000 unit Rumah Mesra Rakyat..so, before this, aku berdua je dengan kawan aku yang handle untuk 1 Malaysia..bila dah dapat dana macam tu kena la tambah staff kan..mana cukup dah kaki tangan ni nak buat berdua je..

Bila staff dah masuk, kene la jadi tenaga pengajar jap menurunkan ilmu pengetahuan...hehe.~ Bab turun ilmu ni yang aku tak reti..kalau aku mengajar orang, bukan takat ajar je..aku siap buatkan sekali..haha...~ mesti nak buat practical jugak..


Dorang pulak mesti expect kitorang ni nak buli sebab memang banyak benda nak ajar dan bagitau..tapi ekcelli, pe yang dorang buat tu bukan la nak buli..tapi tu la benda yang korang kene buat nanti..aku rasa mesti otak dorang serabutkan dengan macam-macam benda baru nak kene sumbat..hehe...~

Dapat pulak staff baru yang agak careless..hadoiii.~ kat mane die buat photostate, kat situ la die tinggal original copy..belum lagi dengan keadaan meje macam nak terbalik..haha...

Teringat pulak mula-mula aku masuk sini..dorang ajar aku buat keja..dan sekarang aku kene ajar orang baru pulak buat keje..ape yang dorang pikir sekarang ni, mesti sama yang macam aku pikir 3 tahun lepas kan?hehe..roda itu bulat dan berputar..(tiba-tiba je..kuikuikui..)

p/s : cepat-cepat la korang pandai ye....cepat sikit figure kite naik untuk fasa pertama ni..~

4 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page