Daisypath Anniversary tickers

20 February 2012

:: KELAPA MAWAR ::


Masa balik kampung hari tu, teman mak bercucuk tanam kat keliling rumah..mak kan suka berbudi pada tanah macam dalam entry sebelum ni.
pastu tengok pokok kelapa yang rendah ni.terus amik kamera..biasa pokok kelapa kan tinggi melangit..ni rendah je..cube tengok..

 

Mak kata kelapa mawar tu boleh kurangkan panas kat badan kalau demam..masa kecik-kecik dulu mesti abah petik buah tu suruh minum bila demam..tu je la yang aku tau khasiatnye..

Rasa air kelapa mawar ni pulak, tak tau aku nak explain macamane sebab dah lama tak minum..hehe..tengok je pokok tu..

p/s : entry autopublish lagi..sebab sekarang ni kat Penang..so, tak dapat nak bukak blog..^^

8 comments:

  1. best ke gi penang?

    pasal exchange link tu ok je... kalau nak on dah inform msred k....

    ReplyDelete
  2. air kelapa mawar memang sedap hehehe

    ReplyDelete
  3. geram nak ambik buah dia .. rendah jer .

    ReplyDelete
  4. Dear sis...

    Jum men game nie..

    Kin tag anda http://niecymiecy.blogspot.com/2012/02/game-50-truths.html

    ReplyDelete
  5. comelnya pokok tu..huhu..senang je la nak petik kelapa macam tu..

    ReplyDelete
  6. Salam... Boleh saya tau mana leh dapat kelapa mawar ni? Saya nak gunakan untuk berubat... Sms saya yer... 0193779829

    ReplyDelete
  7. Salam... Boleh saya tau mana leh dapat kelapa mawar ni? Saya nak gunakan untuk berubat... Sms saya yer... 0193779829

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page