Pink Diamond

17 October 2011

:: SELAMAT TINGGAL SEMUA ::

Ecececece...tajuk entry macam dah tak nak berblog kan..
Ekcelli, nak bagitau, jap ag aku nak kene outstation ke Terengganu-Kelantan..
So now bz sangat dengan bende yang nak kene bawak g sane...sebab lame gak nak g ni...

nak gerak dah...babai sume kawan-kawan...tak sempat nak bw kat dorang yang datang terjah...

p/s : doakan aku selamat sampai di sana.. ^^

2 comments:

  1. wawwawahhhh jauhnye bjalan may =)

    ReplyDelete
  2. salam May...selamat menjalankn tugas dgn jayanya yer...hati2 di sana nanti...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page