Daisypath Anniversary tickers

7 October 2011

:: BILA WAJAH KELUAR PAPER BERITA HARIAN ::

Jeng jeng jeng....
Tajuk entry macam muka aku yang keluar paper kan...

tettt.....
tidak-tidak....
Ni kawan sekolah merangkap sekampung dengan aku....
Paper berite harian semalam..ade beli tak????

Malas la nak komen kenape die ade dalam paper..
korang bace la sendiri...



Muna muna......
Semoga ape yang ko kate tu dapat dikotakan.....
Aku bergantung kat statement ko ni....
ngeheheheheheheee.....  ^____^

p/s : buat keje untuk rakyat banyak dah ni..hak sebagai staff yang berstatus swasta macamane?

D a h  b a c a ? p l e a s e  L I K E  e n t r y  n i . . T Q . .

3 comments:

  1. lor... hampeh... aku igtkan ko td.. tgk tajuk tu ia2 jew.. Hahahhaaa... BTW aku sokong statement kawan ko nie... :)

    ReplyDelete
  2. salam May...laa ingatkn may tadi wat suspen jer...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page