Pink Diamond

12 October 2011

:: MASAK TOMYAM KAT OPIS. THATS Y I LUV U OLL::

Tolong kacau je mamat ni..tapi okeila..pengantin baru kene rajin dok dapur..gambar pengantin baru ni kat sini..

Master chef adelah yang sebelah kiri..die la yang masak..

Tomyam campur..di dalam rice cooker..

Tak pecaye dlm opis?tgk yang ni pulak...pki baju keje kan..

Tambah air limau sikit...kate chef..
Tomyam dah siap!!!
Nak makan dulu..mereka dah memanggil-manggil..
jap g sambung update entry ni..lalala...~

*****
--> sambung entry pendek kat atas tadi.. <--

Perut pun dah kenyang....Ekcelli main masak-masak ni kat pantry opis..hehehe...
Beli perkakas untuk tomyam kat pasar chowkit..
Collection sorang RM5...
Hajat semua orang nak makan tomyam tanpa menggunakan kiub dan perencah tomyam sudah termakbul..

p/s : kalau tak nak gune perencah or kiub, kene letak banyak air limau nipis dan daun limau purut ye kawan-kawan.... (dorang masak tadi aku dok kat meje je.tak tengok pun.)hehehehe...

T e r i m a k a s i h s u d i b a c a e n t r y i n i d a n L I K E e n t r y i n i . .

5 comments:

  1. wahhh..sedapnya nampak!

    myra ada lukis2 doodle semalam..hehe..jom singgah tengok, kalau berkenan, bole je amik :)

    http://belog-myra.blogspot.com/2011/10/main-main-doodle.html

    ReplyDelete
  2. konpom boleh masuk masterchef malaysia nie sbb kreatif sangat heheheeee

    ReplyDelete
  3. yg chef tu dah kawin jg ke?? ahahaha...buat hal..~

    ReplyDelete
  4. fuhhh....siyokk betul...nak arap budak laki opis nih.....nak tolong masakkan air pun belum tentu nak... paling tak, dia p je rembat air panas kat kafe bawah..hahaha~

    ReplyDelete
  5. pergh! dahsyat la masak tomyam kat opis. nak jugak. hahaha. meyh hantar sini sikit meyh

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page