Daisypath Anniversary tickers

21 October 2011

:: NAK BELI PERFUME FREE DUTI KASTAM?? ::

Jeng jeng jeng......
Meh nak share dengan korang.... (ops...ramai ke bace ni..hihi.. )

Hari tu aku ade tanye sape-sape yang nak beli perfume original kan..
aku ni ade dapat stok tu..
Just nak update la....yang mane kawan-kawan aku order dah sampai pun kat tangan dorang...

Untuk 1st order,memang sikit la...sob3.. T___T
Die nak try tahap originality nye..ye la.da murah kan???
Alhamdulillah..positif...mereka kate memang ORI beb!!hik3....


Ni perfume yang aku order..sikit je kan...aku amik stok untuk yang bagi deposit je...
Takde deposit boleh beratur dulu kat belakang..hak3... =D

Ekcelli, ade lagi gambar perfume aku order untuk batch kedua..yang dah selamat sampai kat tangan customer dan kawan-kawan..
Lagi banyak la dari yang kat atas ni...
Tapi tak jumpe card reader pulak nak transfer gambar ni...T__T

p/s: nak order tak?nak list perfume yang aku ade?nak tau harge??(memang murah giler) korang emel je kat mayzura@spnb.com.my  . aku akn forward list kat korang..& cara pembayaran..emel tu je aku rajin bukak time keje...saje tak letak harga kat sini sebab tak nak ade orang lain amik kesempatan pulak..

5 comments:

  1. salam kak may,
    kte nak tgk list boleh..
    nk email tapi yahoo lambat ckit..
    ziera259@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. hrge murah je..blh emel ye tok dpt list.. =)

    ReplyDelete
  3. sis nak list leh??
    email kn ke igan@pjk.com.my

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page