19 October 2011

:: AKHIRNYE.. ::

Hallu!!!!
Selepas 3 hari kat Terengganu + Kelantan ni, akhirnye esok aku akan pulang ke KL!!
Yippiee.....^__^

tak dapat nak hapdet panjang berjela-jela kat sini...
nak bagitau, dapat makan nasik kukus sedap kat sini..hehehe.....
em...ni adelah tempat paling terbaik untuk aku menternak lemak dengan jayenye...
jadi, aku tak sabar nak balik KL sebab takut banyak sangat menternak lemak di sini..hehehe....

tu je entry untuk hari ni setelah beberapa hari tak hapdet blog..

p/s: nanti nak bw kat blog yang da singgah sini..sabar ye sume..;)  psstt!!check in kat Renaissance Hotel Kota Bharu memang terbaik...tak sabar nak tido ni....lalala..~

4 comments:

  1. assalamualaikum May....selesai sudah kerja kat sana....selamat kembali ke KL semula yer...:)

    ReplyDelete
  2. bestnye dapat jalan jauh2 camni

    =)

    ReplyDelete
  3. wee~ nasi kukus! hehe..terasa nak makan pulak baca entry neh.ahaks :D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page