Daisypath Anniversary tickers

6 October 2011

:: GA : SAYA NAK SELUAR TIDO FREE ::

Walllaaa.......
Tengah bw pepagi bute ni tibe-tibe ternampak GA ni...
Nak join jugak la setelah sekian lame aku tak join GA/Contest ni..
Bz bebenor aku sekarang ni sampai tak sempat join GA/Contest yang memang tengah banyak sekarang ni....
Disebabkan GA ni very simple (tak banyak sangat syaratnye..) aku nak join la...

Just klik je kat suar tu, suar tu akan sampai kat rumah aku..
Tettt...tipu....klik seluar tido tu untuk join key??

Sebaris ayat untuk Full House :
**Saye nak seluar tido kaler pink ni supaye tido malamku lebih lena dengan seluar tido free ni..**

p/s:nak kumpul seluar tido banyak-banyak boleh????



1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page