Pink Diamond

5 October 2011

:: MAKAN MEWAH MASA KAT KEM TAPI...::

PART II

Hari ni nak tunjuk gambar makanan aje...hihi
Masa aku kat Kem Team Building selame 3 hari, makanan kat sane memang meriah...
Sedap...masakan kampung gitu..
memang feveret aku..
Tapi, lepas tu kerahan tenage pun boleh tahan hebat la jugak..phew...

Menu petang untuk hari sabtu

sarapan pagi untuk hari terakhir..licin..

minum petang makan kuih muih.

sebelum balik la lauk tengahari yang paling tak boleh ditolak!!
Memang berat badan aku pun tak susut la walaupun banyak peluh yang keluar..
Sebab banyak sangat lauk yang dihidang, kene la kurangkan nasik tu..kalau tak....
no comment...~
ngahahaha.....

p/s : tiap-tiap hari nak diet...tapi tak diet jugak pun..lalala..~

terima kasih sudi bace entry ini..

4 comments:

  1. wahhh...yg last tu nmpak menyelerakan...boleh poskan kt sini ke???hehehe

    ReplyDelete
  2. yup setuju dengan si budak kacak..terliur nih...dah x mkn tgh hari hr nih...adoiiiii...sabor je lah....

    ReplyDelete
  3. salam cik may...makan selagi lalu utk mkn yer tapi esok nak jadi pengantin kenalah diet jugakn...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page