Daisypath Anniversary tickers

11 October 2011

:: ENTRY BASI / LUNCH HOUR MAMBO VILLAGE ::

Ini adelah entry basi aku untuk hari ini...lala..~
Sebenarnye nak hapdet after lunch hour tadi..tapi tak sempat....
Pastu bersambung pulak dengan miting santai dengan bos tadi...

Hari ni lunch kat Mambo New Village, Kg Baru..
Jalan kaki je dari opis aku...

Menu aku bihun sup ayam...
Menu diet...T___ T (diet la sangat..)

Komen : makanan kat kedai ni sedap..esok boleh datang lagi..

p/s : entry pertama aku untuk hari ni..punye la tak sibuk kan..yang join segmen aku tu, aku tak sempat lagi nak bw semua..nanti aku ada masa aku datang menjenguk..
**sape-sape nak order perfume original boleh bagitau aku..hehe..dapat stok dari kastam...(sempat lagi promot) hehehe..


T e r i m a k a s i h s u d i b a c a e n t r y n i . . T o l o n g L I K E s e k a l i e k ?

4 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page