Daisypath Anniversary tickers

4 October 2011

:: AKU BARU BALIK KEM TEAM BUILDING KAT LEMBAH PANGSUN!! ::

PART 1

Hallu....macam ade orang rindu kat aku je sebab tak hapdet blog...--> permulaan yang penuh dengan perasaan perasan glemer...T___T

Ekcelli, semalam aku cuti emergency....emergency la sangat..
sebab aku tak cukup tidor...
Baru je balik dari kem team building..opis hantar...
tempat tu dekat je..kat Nur Lembah Pangsun..


Pape pun..aku enjoy giler..hepii...^___^

Seronok dapat buat aktiviti lasak dalam hutan..
Hihihi...
meh jengah gambar mase aku kat sana..

all staff yang join

grup aku yang mantop..siap buat meje makan..pergh..

nampak tak iklan bergerak dengan bendere??hihihi..kegilaan itu kemenangan kami..yea..

gegerl dlm grup aku..hek3...
Hem....banyak lagi gambar..tapi tunggu part II plak ek??
pape pun, grup aku menang no.1..nanti la hapdet lagi key...
nak lunch pulak....^_^

p/s : banyak lagi aktiviti..tunggu gambar dari kamere dorang je ni..hehe..penat..tp memang best!!!tak sia-sia kene pilih join aktiviti ni..

d a h b a c e e n t r y  n i . ? k l i k l a L I K E . . T e r i m a  k a s i h . .

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page