7 February 2017

Kueh Cafe Shah Alam

Assalamualaikum.


Pernah dengar tak Kueh Cafe??


Saya pernah nampak cafe ni tapi tak pernah singgah. Hari ni ada kerja sikit kat Shah Alam. Perut pun dah berkeroncong lapar. My officemate ajak singgah kat sini..





Cafe ni menyajikan aneka kuih muih tradisional

Rambang mata saya tengok.. macam nak beli semua! aum!




Kuih-kuih kat sini dijual dengan harga:


5pcs RM4.00
10pcs RM7.00




Saya ni ala-ala tamak haloba..tak boleh tengok offer murah walaupun jimat sehinggit je! Nak jugak grab.


Sambil memilih kuih, kepala ligat berfikir... suamiku suka kuih akok. anak pulak nak beli kuih lembik-lembik senang masuk mulut dan telan. Mama dia, semua kuih boleh telan.


See? Selera besar.. pfft..~


Okei la.. nak mencuci tekak dengan kuih tradisional ni sekejap.


Tq sudi bace.


Muahciked! 

3 comments:

  1. Meriahnya kuih muih kat situ...

    ReplyDelete
  2. Banyaknyaa kuih! Kuih lapis tuu.aumm

    ReplyDelete
  3. ya ampun, dari hari ke seharian nak pi makan kedai kueh ni tapi langsung tak de kesempatan lah.. insyallah nak pi jugak satu hari nanti

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page