Daisypath Anniversary tickers

15 April 2012

:: KOMITMEN KERJA BERTAMBAH!! GRR~ ::


Grr..!! kenapa bila marah kene letak *grr..!* kenapa tak letak *lala..* ke..tak pun *erk!* hoho..kenapa aku membebel ni..haha...nak marah pun tak boleh..kerja tetap kerja..
Di saat-saat aku sebok membuat persediaan nak kawen, ade la pulak kerja pangku-memangku ni..bukan pangku di riba okei.harap maklum..
baru-baru ni ada reshuffle staff lagi..secara automatic kerja aku bertambah bile aku diberikan 2 orang staff..kene didik dorang sampai jadi macam aku!kihkihkih..~ hebak sangatkah aku ini..poyo ade lah..
Salah satu dari kerja yang aku pangku sekarang ni, aku kene buat semakan ke atas kerja adik-adik yang baru masuk keje ni haa..letih mak..~  patutla tak boleh jadik cikgu..baru semak memo dorang ni pun aku dah bosan tahap gaban melihat kesalahan ketika membuat memo..

abaikan tulisan huduh aku masa tu.
Sebelum ni, aku macam dorang la jugak..buat kerja dan asyik kene amend.naik nyampah rasenye.ade je pembaharuan dari mereka yang di atas..haha..bile dah ada anak buah ni, kena la tunjukkan contoh yang baik dan bagus!huh~ terasa macam palsu je..dan aku kene menjadi seorang yang sangat teliti walaupun realitinye tidak begitu..

Tapi, aku cube menjadi seorang 'akak' yang baik dan sporting untuk dorang supaya dorang enjoy dan tak rasa menyampah buat keje dengan aku..nanti aku jugak yang susah...

Kebaikannya..mungkin aku akan jadi lebih bertanggungjawab untuk pikul semua kepercayaan dorang kat aku dan menurunkan ilmu (cewah..macam ilmu ape dah ni) kepada staff baru..Keburukannye pulak, gaji aku tak naik walaupun kerja yang aku buat ni bukan lah untuk level position aku sebenarnya..sebab tu aku marah!Grr~ sekian!

p/s:entry autopublish je..sekarang tengah cuti-cuti nak kawen!lagi seminggu..DUBDABDUBDAB..hehe..pas aku habis cuti aku terjah korang okei??

3 comments:

  1. selamat berkahwin grrrr...ader ke yang camtuh???ayok...ayok...tak tau....kawenlah x marah...lalalalla....cam x sesuai jer bunyiknye...heheheh....

    ReplyDelete
  2. part yang gaji tu nurul sokong... :-)

    ReplyDelete
  3. kerja,kerja,kerja..selagi tak tutup mata kerja jelah..huhuhu

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page