Daisypath Anniversary tickers

6 April 2012

:: JUARA SOTO?? SEDAP KE?? ::

Baru-baru ni aku pergi kat kedai makan Juara Soto kat Ampang..erm..hari tu masa pusing-pusing cari rumah sewa, ternampak kedai makan ni..orang pun ramai jugak yang mengisi perut kat situ..menu  kat kedai tu yang paling special tentulah Soto..ada soto special lagi..

So, sebagai orang jawa (yang tak berape terer speaking jawa) dan pencinta soto..(cewah...) aku pun gi la kedai tu nak try menu soto tu..

Macam bese,pegi bersama tunang tersayang.. (hukhukhuk..jangan muntah darah..ni bukan entry jiwang..) kami berdua order soto..yang bezenye, dia order mi soto..aku pulak bihun soto special..tak nak kalah tu..order nak yg special je.. =)
Untuk bihun soto special harganye RM6.50 je.haa.yang specialnye kat dalam tu die tambah lebih ayam dan ada begedil.air yang berbuih bukan main meriah lagi tu adalah air Nescafe Ais 3 layer.incek tunang kate air tu sedap...

Tang soto tu pulak...erm..nak aku komen ke?kalau aku komen kang, takut ada yang tersinggung hatinye..lala..~ aku rasa sedap lagi soto kat Pasar Malam Pandan Jaya yang harganye RM3.50..hihi...

erk..~ tapi lagi sedap kalau mak aku yang buat soto...hihi..~

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page