Pink Diamond

5 April 2012

:: KORANG SEMUA HEBAK-HEBAK BELAKA! ::

Wah..terror-terror kan korang semua yang menjawab dengan tepat gambar buah yang aku bagi semalam..tak ada yang salah pulak tu...

Dengan itu, aku nak belanje korang semua...makan limau bali dari Tambun ni haaaa..jom makan..jom..

Meh nak kupas limau bali..sebenarnye ni adalah kali pertama aku mengupas buah limau bali ni...selalu tengok je mak buat..pastu aku ngap ngap...~ hehe...sebab mak tinggal berjauhan dariku, kene la kupas sendiri kan...berdikari la sikit..


Hasilnye...wow..~ manis amat kawww...~

p/s: saje nak buat korang terliur..lala...~

20 comments:

  1. perrrhhhh....sedap ni mkn sejuk2...yum2

    ReplyDelete
  2. haa sama lah kita dulu time duduk dengan mak ayah...bab2 kupas buah nih diorang lah yg buat...I tau ngap aje...bila dah kawin nih nak kupas buah pun kekok..padan muka...ekekeke...

    ReplyDelete
  3. manis ?...ipoh mali mmg terbaik !

    ReplyDelete
  4. sedpnye..manis ke masam tu..teringin la..

    ReplyDelete
  5. aduhh cik mama dah terliuq dah ni.. cam nerrr...

    ReplyDelete
  6. da lma sgt xmkn..huhu..mna nk cari neh CM:)

    ReplyDelete
  7. Nak sikit. Dah lama tak mkn limau ni. Dapat makan sejuk2 sedap nih.

    ReplyDelete
  8. dapat tengok gambar pun jadi laa.. tak sempat teka pun.. huu

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum May...wah sedapnya kalau dpt mkn limau bali ni best...:)

    ReplyDelete
  10. arisha kurang suka sama limau bali. hehehe

    ReplyDelete
  11. As-Salam cik may...buah ni ada 2 jenis ... satu isi putih, satu isi merah ... :)

    isi merah lebih baik utk kesihatan ..dan lebih ong .. hehehehe...

    HASRULHASSAN.COM

    ReplyDelete
  12. lama gak tak makan buah limau bali ni.. ;-)

    ReplyDelete
  13. hua hua hua hahah sedapnya....

    ReplyDelete
  14. Rasa dah lama giler tak melayan buah ni....

    ReplyDelete
  15. meleleh air liur dah ni hehe

    ReplyDelete
  16. Sedapnye cik may.. nak sikit...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page