Daisypath Anniversary tickers

9 April 2012

:: GUEST BOOK DAH SAMPAI ::

 

Hari tu kan aku ada update sikit pasal Guest Book untuk wedding aku yang akan menjelma beberapa hari lagi..DUBDABDUBDAB..neves maaakkkk...hadoih..sakit perut aku memikirkannye..
Pada hari Isnin bersamaan 2hb April 2012, Kak Shikim dah pun poskan Guest Book yang dah disiapkan tu..Dan pada hari Selasa bersamaan 3hb April 2012, Guest book tu dah selamat sampai kat opis aku..
Eh, cepat pulak ye pos laju dari Sabah?sehari je..pantas dan efisyen sungguh pekerja POS MALAYSIA ni..
So, tu la die Guest Booknye...selamat mencuci mata ye...tak sempat nak snap gambar banyak-banyak..sebab keje banyak..lepas tu dicampur pulak dengan mood yang agak ke lauuuuttt ni..bese la..tarikh hari besar aku dah dekat kan..risau den ni haaa...zaman bujang aku dah nak ditamatkan...walllaaaaa...

p/s : nak tengok lagi handmade Guest Book, box, dan macam-macam lagi?tengok kat entry INI..ada link beliau... =)

6 comments:

  1. waah.. dekat dah tarikh bersejarah tu.. semoga sume nye berjalan lancar.. amin.. =)

    ReplyDelete
  2. skang ni fenomena dah ngn guest-book kan? sebagai kenang kenangan..ape salahnya.

    nanti sampai time sy, mau juga buat guest-book nih..hiiii~

    ReplyDelete
  3. cantik la guest book dia... :D

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum May.....wah !!!!cantik guess book tu...:)

    ReplyDelete
  5. wah...cantik GB tu... tahniah bakal pengantin

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page