23 August 2017

Lotion Putih Ajaib by Rozita Che Wan???

Assalamualaikum.
.
Hai hai hai.. Buat apa tu.. Sibuk ke.. Kalau tak sibuk meh baca cerita lotion Che Ta ni.
.
Saya tak tau pun pasal lotion ni.. Sebenarnya sesaja pergi ke kedai jamu dekat office. Ingat nak cari lotion bakar lemak.. Haha. Rasa dagu ni macam dah berlapis-lapis pulak macam kuih lapis.. Pusing-pusing cari, takde. Tapi ternampak pulak lotion putih ajaib?
.
Ajaibnya?

 
.
Saya angkat kotak lotion tu baca-baca letak balik.
.
Lepas tu pusing lagi gi ambik lagi lotion tu letak  balik. Hahaha... Hadoiyai..
.
Benda lain yang dicari, benda lain yang dibeli..
.
Seterusnya, sebab tak jumpa lotion bakar lemak tu, saya pun pergi ambik lotion Che Ta ni.
.
Kikiki.
.
Kekonon dengan kandungan Collagen beserta Vitamin E dalam tu mampu mencerahkan kulit ios ni bak kulit orang Korea.
.
erk!
.
kikikiki. Pengaruh sangat dengan retis kan!
.
.
Harga? Harganya RM35.90. bodek-bodek tokey kedai nak less.. Dapat la rega RM33.00 sahajo.. Jadikla...
.
Okeila.. penat sudah membebel ni..
.
Sambung buat kerja sikit ye. Bye~

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page