Daisypath Anniversary tickers

2 August 2017

Selesema Kakak Cepat Reda Dengan Nutriferon

Assalamualaikum.
.
Musim demam agaknya sekarang kan? Anak sulung saya si Qaira Qaisara kena selesema. Mungkin jugak terkena selesema lepas dia balik dari rombongan tadika ke Zoo kat Sunway Lagoon hari tu. Tak lama dia selesema jangkit pulak ke adik Qayyum.
.
Kebetulan pulak, ada lagi Nutriferon Shaklee yang saya buat stok masa Qaira kena chicken pox bulan Ramadhan baru ni. So saya bagi di makan nutriferon ni half sachet sehari sekali. Lagi half sachet, mama dia makan. Haha. Sebab nak bagi kepada si adik melalui susu ibu.
.
Qaira ni memang suka sangat kalau suruh makan nutriferon. Mungkin sebab rasanya sedap.

 
Alhamdulillah. Memang selesema kali ni dia tak makan ubat and nampak dah pulih cepat. Tak sampai seminggu saya tengok selesema dia menyerang.Tapi si adik ada lagi la meleleh-leleh.
.
Nak tau tak apa manfaat nutriferon Shaklee ni? Jom saya kongsikan.

  • Meningkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dalam 3 hari. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.
  • Melindungi dari influenza. NutriFeron mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.
  • Membantu lawan kanser & tumur otak. NutriFeron, interferon semulajadi yang mengandungi polisakarida aktif yang akan merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Jadi ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
  • Mengurangkan infersi & sakit kronik pesakit2 hepatatis B & C. Nutriferon berjaya memerangi virus sekaligus mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.
  • Membantu kurangkan ketidakselesaan waktu kemoterap.
  • Melambatkan proses penuaan. formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.
  • Membantu meningkatkan kesihatan wanita monopous menjadi lebih baik.
  • Meringankan stress dan kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

  • Mengurangkan simtom2 ketika pra haid & waktu haid. NutriFeron terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.
**This product are not intended to diagnos, cure, treat or prevent any desease.
.
Kalau nak cuba kehebatan nutriferon ni untuk anak-anak boleh la PM. ^__^
.
Thanks sudi baca.
.
bye~

1 comment:

  1. Banyak fungsinya dan bagus untuk membantu melawan penyakit...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page